مرتضی فیض آبادی

مرتضی فیض آبادی

اخبار از همه جا

مهاجم سابق پرسپولیس به دنبال یک آینده روشن و بازی در یک فضای کم حاشیه است تا به فرم ایده آل برگردد

به گزارش خبرگزاری پارس فوتبال به نقل از گل کریم انصاری فر این روزها با شدت مشغول بدنسازی است تا شاید با پایان فصل و انتقالات در یک تیم خارجی به میدان برود .
 دیروز انصاری فر را در حال خوردن آبمیوه در ماشین مدل بالایش دیدیم و از او پرسیدیم تکلیفت با پرسپولیس چه می شود . او در جواب به خبر نگار سایت گل گفت، فکر نمی کنم دیگر در پرسپولیس بمانم شاید از اول هم نباید به پرسپولیس می آمدم .من فصل خیلی خوبی را پشت سر نگذاشتم و  از خودم راضی نیستم و الان هم خودم تمرین می کنم تا تکلیفم مشخص شود.
 انصاری فر در جواب خبرنگار گل که پرسید کجا می روی پاسخ داد خودم هم نمی دانم کجا می روم امیدوارم هر جا می روم ختم به خیر باشد و شرایط به گونه ای شود که در جام جهانی در تیم ملی حضور داشته باشم.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: مرتضی فیض آبادی ׀ تاریخ: پنج شنبه 13 تير 1392برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , feizabadi.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com