مرتضی فیض آبادی

مرتضی فیض آبادی

اخبار از همه جا

دهنوي: به نداي قلبي‌ام گوش دادم


هافبک جديد پرسپوليس اعلام کرد به نداي قلبي‌اش گوش داده و به پرسپوليس پيوسته است.


 

حث پيوستن قاسم دهنوي به پرسپوليس و سپاهان در چند وقت اخير سوژه داغ رسانه‌ها شده بود اما اين بازيکن پس از جلسات متوالي بالاخره به تيم فوتبال پرسپوليس پيوست و نامه سرگشاده‌اي را نوشت.

متن نامه که در اختيار خبرگزاري فارس قرار گرفته به شرح زير است:

«هواداران پرسپوليس، هواداران سپاهان و دوستان رسانه‌اي عزيز، نيک مي‌دانم با به وجود آمدن اتفاقاتي ناخواسته طي هفته‌هاي اخير باعث ناراحتي شما شده‌ام اما حقيقت اين است که من از چند هفته قبل مدام گرفتار يک مشکل شخصي و خانوادگي بوده‌ام که ناچار بايد به برخي مسائل تن مي‌دادم.

پس از اين مدت هم اين گرفتاري‌ نانوشتني ادامه داشته که معلوم هم نيست تا کي گريبانگيرم خواهد بود.

شايد در آينده و روزي بشود اين مشکلات را رسانه‌اي کرد، اما متاسفانه در حال حاضر امکان آن وجود ندارد. با اين وجود از همه شما عزيزان بابت مسائلي که ناخواسته به وجود آمد و از قاسم دهنوي چهره ديگري بين اهالي فوتبال ساخت عذرخواهي مي‌کنم. از شما هواداران سپاهان عذرخواهي مي‌کنم و ده‌ها بار متاسفم که امکانات دل‌انگيز سپاهان و شما را يک جا از دست مي‌دهم چون اين بار بايد به نداي قلبي‌ام گوش بدهم ولي هرگز لطف و محبت شما، آقاي رحيمي و‌ آقاي کرانجار و مسئولان، مربيان و بازيکنان تيم سپاهان را فراموش نخواهم کرد. همينطور از هواداران پرشور پرسپوليس هم صميمانه عذرخواهي کرده و اميدوارم از من رنجيده نباشند. واقعا از برخي اتفاقات اخير که ناخواسته و به دليل مشکلات عديده خانوادگي رخ داد و اسباب ناراحتي سردار رويانيان، آقاي علي دايي و ساير مسئولان پرسپوليس را فراهم ساخت متاسفم و از همه اين عزيزان ده‌ها بار عذرخواهي مي‌کنم. ضمن آنکه از رسانه‌ها و ارباب جرايد نيز عذر مي‌خواهم که به وجود آمدن اتفاقاتي ناخواسته باعث سردرگمي و ناراحتي آنان شد. اکنون موضوع ادامه فوتبالم پيش آمده و افتخار خوشايند بازي با پيراهن تيم بزرگ پرسپوليس که ارزش آن را نمي‌توان با پول اندازه گرفت. راستش را بخواهيد من از قبل هم مي خواستم در تيم يه طرفدار و مردمي پرسپوليس توپ بزنم چرا که برايم هيچ‌گاه افتخاري بالاتر از اين نبود، اما همانطور که عرض شد يکسري مشکلات خانوادگي مانع شد و حالا خوشحالم که بالاخره به نداي قلبي‌ام گوش داده و بهترين تصميم خود را گرفتم. در پايان لازم است چند کلمه در باب خود بگويم بلکه افکار عمومي و مردم با چهره واقعي قاسم دهنوي آشناتر شوند:

اکنون که اين عريضه را مي‌نويسم، نمي‌دانم مورد قبول دوستان واقع بشود _ خدا کند بشود _ بايد بگويم من يک بازيکن شهرستاني‌ام که با زحمت و رنج فراوان به اينجا رسيدم و گذشته ام را فراموش نکرده‌ام. من هنوز فراموش نکرده‌ام که يک کارگر ساده کارخانه فرش ماشيني بودم و از نوجواني زحمت کشيدم، عرق ريختم و براي گرفتم پول زحمت کشيدم. خيلي دم زياد زحمت کشيدم و به همين دليل هم امروز وظيفه خود دانستم تا برخي حرف‌ها را در قالب درد دل و براي روش شدن اذهان عمومي عنوان کنم و از همه عذر بخواهم و دوباره اميدوار باشم اين عذرخواهي مرا پذيرا باشيد.»


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: مرتضی فیض آبادی ׀ تاریخ: چهار شنبه 12 تير 1392برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , feizabadi.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com