مرتضی فیض آبادی

مرتضی فیض آبادی

اخبار از همه جا

 
 
مهاجم ذوب آهن گفت: چند روز آینده با مسئولان باشگاه جلسه دارم و اگر با آنها به توافق نرسم به دیگر پیشنهادات لیگ برتری ام فکر خواهم کرد
 
 محسن مسلمان گفت: سه شنبه جلسه با مدیرعامل باشگاه ذوب آهن دارم و اگر با وی به توافق برسم قراردادم را تمدید می کنم و در غیر این صورت دیگر پیشنهادات را بررسی خواهم کرد.

مسلمان ادامه داد: از استقلال و پرسپولیس پیشنهاد دارم و در صورتی با این دو تیم مذاکره می کنم که ذوبی ها نتوانند رضایتم را جلب کنند.

مهاجم ملی پوش ذوب آهن افزود: اولویت اولم ذوب آهن و بعد از آن استقلال است و سرخپوشان هم چند وقتی است که به دنبال جذب من هستند.

محسن مسلمان گفت: در حال حاضر به صورت اختصاصی تمرین می کنم تا شرایطم از حالت اولیه خارج نشود و بتوانم آمادگی خود را حفظ کنم.

وی در پایان تأکید کرد: تا سه شنبه مشخص می شود که استقلالی می شوم یا پرسپولیسی!


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: مرتضی فیض آبادی ׀ تاریخ: سه شنبه 11 تير 1392برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , feizabadi.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com