مرتضی فیض آبادی

مرتضی فیض آبادی

اخبار از همه جا

بازيکن اهل صربستان که در تمرينات تيم پرسپوليس حاضر شده ابراز اميدواري کرد که به جمع سرخ‌پوشان اضافه شود.


مارکو در خصوص حضورش در تيم فوتبال پرسپوليس عنوان کرد: مي‌دانم که پرسپوليس بزرگترين و پرطرفدارترين تيم آسياست. من علي دايي را به خوبي مي‌شناسم او در بايرن مونيخ بازي کرده و ستاره آسياست.

به گزارش فارس،وي درباره پست خود افزود: من مي‌توانم در خط مياني و خط دفاع بازي کنم. پرسپوليس را انتخاب کردم تا چالش جدييد داشته باشم و بتوانم خود را محکم بزنم.

اين بازيکن درباره سابقه حضورش در باشگاه‌هاي ديگر خاطرنشان کرد: من در باشگاه‌هاي کره جنوبي، استراليا،‌ مجارستان بازي کرده‌ام و در آخرين بار هم در صربستان و مونته‌نگرو به ميدان رفتم اميدوارم بتوانم به پرسپوليس بپيوندم.

مارکو درباره اينکه سابقه حضور در تيم ملي دارد، يادآور شد: من سابقه ملي ندارم و تا کنون به تيم ملي دعوت نشدم.

وي درباره شناختش از فوتبال ايران گفت: از فوتبال ايران شناخت دارم و شنيده‌ام به تازگي وارد جام جهاني شده که اين موضوع باعث شده از فوتبال ايران شناخت بيشتري پيدا کنم. افتخار بزرگي است که تيم ملي کشورتان به جام جهاني راه يافته است. مي‌دانم که مردم ايران فوتبال را دوست دارند.

مارکو تاکيد کرد: از طريق آمار کنفدراسيون فوتبال آسيا شرايط پرسپوليس را دنبال کردم و دوست دارم که به پرسپوليس بپيوندم زيرا يک چالش و تجربه جديد است.
 

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: مرتضی فیض آبادی ׀ تاریخ: دو شنبه 10 تير 1392برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , feizabadi.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com