مرتضی فیض آبادی

مرتضی فیض آبادی

اخبار از همه جا

 
 
تمرین آبی‌پوشان درحالی برگزار شد که حدود ۱۰۰ هوادار حاضر در کمپ درباره جدایی جباری از استقلال صحبت می‌کردند و میان آنها اختلاف نظر وجود داشت.
 
تمرین امروز (یکشنبه) استقلال از ساعت 18:30 در کمپ اختصاصی استقلال در حالی آغاز شد که  نه تنها بازیکن جدیدی به ترکیب این تیم اضافه نشد بلکه سیاوش اکبرپور نیز یکی از غایبان تمرین بود، البته اکبرپور در تمرین صبح استقلال شرکت کرده بود.


* پژمان نوری، هافبک جدید استقلال همانند روز گذشته با استقبال هواداران وارد زمین چمن شد. این بازیکن در تست‌های سرعتی و عبور از مانع مربی بدنساز استقلال، خود را آماده نشان داد.


* مهمترین نکته تمرین آبی‌پوشان بیانیه باشگاه استقلال درباره  کنار گذاشتن مجتبی جباری از این تیم بود. این بیانیه باعث شده بود تا کادر فنی استقلال و همچنین هواداران حاضر که تعدادشان به 100 نفر می‌رسید تحت تاثیر قرار بگیرند و درباره آن صحبت کنند.


* هواداران استقلال درمورد کنار گذاشتن جباری با یکدیگر اختلاف سلیقه داشتند به‌گونه‌ای که تعدادی از آنها مخالف جدایی این بازیکن از استقلال بودند و اعتقاد داشتند جباری در فصل گذشته یکی از ارکان اصلی قهرمانی این تیم بود اما تعداد دیگری از هواداران استقلال که بیشتر از موافقان کنار گذاشتن جباری بودند اعتقاد داشتند این بازیکن هر ساله در فصل نقل و انتقالات برای باشگاه استقلال دردسر ایجاد کرده و بهتر است باشگاه یک بار برای همیشه مانع از بازارگرمی این بازیکن شود.


* میرشاد ماجدی، سرپرست استقلال درباره بیانیه صادر شده از سوی باشگاه استقلال در مورد کنار گذاشتن مجتبی جباری از این تیم، اظهار داشت: «این بیانیه از سوی باشگاه صادر شده است و ما نیز زیرمجموعه این باشگاه هستیم. باشگاه هر تصمیمی بگیرد ما تابع آن هستیم اما باید بگویم از این مسئله خبر نداشتم و از طریق رسانه‌ها متوجه شدم.»


کریم بوستانی نیز از این بیانیه اظهار بی‌اطلاعی و همانند میرشاد ماجدی اعلام کرد این مسئله را در رسانه‌ها متوجه شده است.


* به دلیل برگزاری تمرینات استقلال در صبح، زمان تمرینات این تیم از ساعت 18 به 18:30 تغییر یافته است.


* در حالی‌که امیر قلعه‌نویی در کمپ حضور داشت اما به زمین چمن نیامد و در دفتر کارش ماند و مسابقه والیبال ایران و صربستان را تماشا کرد.


* پس از پایان دیدار تیم‌های ملی والیبال ایران و صربستان و پیروزی تیم کشورمان هواداران حاضر در کمپ باشگاه استقلال خوشحالی کردند.


* بازیکنان پس از دویدن دور زمین زیر نظر حاج قاسم به انجام تست‌های سرعتی و عبور از موانع پرداختند و پس از آن در 2 گروه به فوتبال درون گروهی پرداختند. این نخستین باری بود که در تمرین استقلال این بخش برگزار می‌شد.


* حاج قاسم، مربی بدنساز استقلال گفت: «از این پس با توجه به بدنسازی در صبح باید به بدن بازیکنان فشار بیاوریم و آنها را آماده مسابقات کنیم.»


*‌ سیدحسین حسینی، دروازه‌بان دوم استقلال و 2 دروازه‌بان رده سنی جوان و امید زیر نظر حمید بابازاده مربی دروازه‌بان‌های استقلال تمرینات اختصاصی خود را انجام دادند.


*‌ هواداران استقلال پس از شنیدن تمدید قرارداد امید ابراهیمی با سپاهان معتقد بودند که در این صورت نکونام در استقلال ماندنی خواهد شد.
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: مرتضی فیض آبادی ׀ تاریخ: یک شنبه 2 تير 1392برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , feizabadi.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com