مرتضی فیض آبادی

مرتضی فیض آبادی

اخبار از همه جا

 

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در واکنش به کنار گذاشتن مجتبی جباری از فهرست بازیکنان استقلال گفت: باید در مورد جذب او با علی دایی مشورت کنم.

 محمد رویانیان عصر امروز یکشنبه در پاسخ به این پرسش که آیا با وجود کنار گذاشتن جباری از فهرست استقلال او را به پرسپولیس خواهید آورد گفت: جباری از نظر من یک بازیکن بزرگ و تاثیرگذار است. این را به عنوان مدیرعامل باشگاه باشگاه رقیب می‌گویم.

وی افزود: من مجبورم فهرستی که سرمربی اعلام کرده را بخرم. بمب ترکاندن از مد افتاده است. اینها را بزرگان فوتبال به من یاد داده بودند اما الان بمب ترکان سندیت ندارد. تیم ما تکمیل است و ممکن است یک نفر را بگیریم که بازیکن بزرگی باشد.

محمد رویانیان در مورد احتمال مذاکره این باشگاه با مجتبی جباری پس از قرار گرفتن در فهرست مازاد استقلال گفت: بعد از این شاید بخواهیم مذاکره کنیم. البته همیشه حق را به باشگاه می دهم. بازیکن هر چقدر که بزرگ باشد کارگر باشگاه است. باشگاه از رویانیان و مربی و دیگران بزرگتر است مثل باشگاه استقلال.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در پایان گفت: باید با دایی در خصوص جباری مذاکره کنم. اگر استقلالی ها او را کنار گذاشته باشند با جباری وارد مذاکره می شویم!( با خنده)

محمد رویانیان در مورد سرنوشت کریم انصاریفرد برای فصل آینده گفت: هنوز دوست داریم انصاریفرد در پرسپولیس باشد. می خواستیم او در تیم ما باشد اما کریم حاضر نشد شرایط باشگاه را بپذیرد.

وی در مورد مذاکره با علیرضا حقیقی نیز گفت: دیروز با او صحبت کردیم و امروز هم مذاکره خواهیم داشت. او نسبت به گذشته باتجربه تر شده است و سرمایه ملی است. ما او را ترانسفر کردیم. حقیقی مال پرسپولیس است اما باید با باشگاه رابین کازان در این خصوص صحبت کنیم. قرار است با دایی برویم روسیه و برای همکاری پروتکل همکاری امضا کنیم.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: مرتضی فیض آبادی ׀ تاریخ: یک شنبه 2 تير 1392برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , feizabadi.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com