مرتضی فیض آبادی

مرتضی فیض آبادی

اخبار از همه جا

صادقيان: قراردادم با پرسپوليس نهايي شد


هافبک هجومي ذوب‌آهن گفت: نظر محمود ياوري بود که در بازي با پاس بازي نکنم و من هم به نظر ايشان احترام گذاشتم و اصلا هيچ بحثي با او نکردم.


 

پيام صادقيان درباره سخنان محمود ياوري در نشست خبري پس از بازي رفت پلي‌آف ليگ‌برتر ميان تيم‌هاي ذوب‌آهن و پاس همدان اظهارکرد: هميشه به بزرگترها احترام گذاشته‌ام. محمود ياوري در تمرينها به من گفت، به تو احتياجي ندارم و نياز نيست، بازي کني. من هم بدون هيچ بحثي قبول کردم و از روي سکوها بازي را تماشا کردم و به تشويق ذوب‌آهن پرداختم.

به گزارش ايسنا،وي افزود: اعتقاد دارم چون قصد دارم از ذوب‌آهن جدا شوم، اين‌گونه عليه من حرف مي‌زنند تا صادقيان با وجهه بد از اصفهان برود و من را خراب کنند. ياوري گفته بود که از 8 سالگي به اصفهان آمده‌ام که اصلا درست نيست؛ چرا که 13 سال داشتم که به اصفهان آمدم و به ذوب‌آهن ملحق شدم. بارها اعلام کرده‌ام که هر چه دارم، مديون باشگاه ذوب‌آهن هستم و نيازي نيست که ياوري اين موضوع را متذکر شود. البته به ايشان احترام مي‌گذارم و جواب خيلي از حرف‌هاي او را نمي‌دهم.

هافبک هجومي ذوب‌آهن همچنين گفت: چرا زمان فرهاد کاظمي هيچ کس نمي‌گفت که صادقيان دوست ندارد، براي ذوب‌آهن بازي کند و اکنون اين صحبت‌ها مطرح مي‌شود. دليلش اين است که مي‌خواهند، با خاطره‌اي بد در اذهان مردم اصفهان از ذوب‌آهن جدا شوم اما باز هم مي‌گويم که ذو‌ب‌آهن هميشه در قلب من جا دارد و هر کجا که بازي کنم، به ياد تيم محبوبم هستم.

صادقيان يادآور شد: اکنون قصد دارم به به باشگاه بروم و براي گرفتن تسويه حساب خود با خسرو ابراهيمي مذاکره کنم. قراردادم با پرسپوليس نهايي شده است و به زودي به اين تيم ملحق مي‌شوم. باز هم تاکيد مي‌کنم که هميشه احترام محمود ياوري را حفظ مي‌کنم. خودم آمادگي کامل داشتم براي ذوب‌آهن بازي کنم اما نظر ياوري اين بود که بازي نکنم و من هم به نظر ايشان احترام گذاشتم.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: مرتضی فیض آبادی ׀ تاریخ: شنبه 1 تير 1392برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , feizabadi.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com