مرتضی فیض آبادی

مرتضی فیض آبادی

اخبار از همه جا

 
 
سرمربی جدید تیم فوتبال پرسپولیس گفت: «خدا را شکر که دوباره به پرسپولیس آمدم و امیدوارم که خادم خوبی برای هواداران باشم.»
 
 
جام ورزشی؛ علی دایی در خصوص بازگشتش به پرسپولیس اظهار داشت: «خدا را شکر می‌کنم که این اتفاق افتاد و الان در خدمت باشگاه پرسپولیس هستم. امیدوارم که خادم خوبی برای هواداران خونگرم که همیشه به من لطف داشتند باشم و این تیم با کمک هواداران خونگرمش بتواند در فصل جاری موفق باشد.»

 

وی در خصوص صحبت‌های مطرح شده این روزها در مورد علی کریمی نیز گفت: «بدون شک کریمی و مهدوی‌کیا دو بازیکن خوب و بزرگ کشورمان هستند که زحمات زیادی را برای تیم ملی، فوتبال ایران و حتی باشگاه پرسپولیس کشیده‌اند.»

 

وی افزود: «من معتقدم که همیشه باید شان آنها را به هر طریقی که شده حفظ کنیم. این دو بازیکن روزهای خوبی را برای فوتبال ایران در عرصه‌های مختلف رقم زده‌اند و دل‌های زیادی را شاد کرده‌اند. من امیدوارم که همیشه قدر این دو بازیکن را بدانیم.»

 

وی در پایان در خصوص سوالات دیگر گفت: «ان‌شاءالله پس از بازگشتم به ایران مفصل درباره همه چیز صحبت خواهم کرد.»



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: مرتضی فیض آبادی ׀ تاریخ: شنبه 4 خرداد 1392برچسب:دایی-کریمی, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , feizabadi.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com