مرتضی فیض آبادی

مرتضی فیض آبادی

اخبار از همه جا

خوروش :

با استعلام فدراسيون با حمودي قرارداد بستيم


سرپرست تيم فوتبال سپاهان گفت: مديربرنامه يعني چه وقتي مديربرنامه قرارداد امضا مي‌کند يعني نماينده تام‌الاختيار بازيکن چنين کاري را کرده است.


 

رسول خوروش در مورد اينکه علي حمودي اعلام کرده با باشگاه سپاهان قرارداد ندارد، گفت: مديربرنامه يعني چه؟ وقتي مديربرنامه قرارداد امضا مي‌کند يعني نماينده تام‌الاختيار بازيکن چنين کاري را کرده است. به همين خاطر علي حمودي بازيکن سپاهان است.

به گزارش فارس ، وي در پاسخ به اين سوال که آيا نسخه‌اي از اين قرارداد در اختيار حمودي قرار گرفته و آيا اين قرارداد در برگه‌هاي جديد است، اظهار داشت: از اين موضوع مطمئن نيستم که آيا نسخه قرارداد در اختيار حمودي قرار دارد يا نه. قرارداد را عليرضا رحيمي بسته و او بهتر مي داند. آن زمان که مي‌خواستيم قرارداد امضا کنيم هنوز نسخه‌هاي جديد در اختيارمان قرار نگرفته بود و طي استعلامي که از فدراسيون انجام داديم به ما اعلام کردند اگر در همان برگه‌ها قرارداد امضا شود قابل قبول است.

سرپرست سپاهان در پاسخ به اين سوال که چرا در اين فصل اينقدر مشکلات زياد شده و بازيکنان در بستن قرارداد داخلي به مشکل بر مي خورند، تاکيد کرد: اين موضوع را بايد از خود بازيکن بپرسيد. ما نيز به دليل اينکه شنيديم استقلال با اين بازيکن مذاکره مي‌کند براي جلوگيري از دو قرارداده شدن بازيکن و به وجود آمدن چنين مشکلاتي اين موضوع را در سايت باشگاه اعلام کرديم.

وي در مورد اينکه آيا مکان اردوي سپاهان مشخص شد، گفت: مي‌خواهيم به يک اردوي اروپايي برويم اما متاسفانه در گرفتن ويزا مشکل داريم. هنوز اردوي سپاهان به صورت صددرصد مشخص نشده است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: مرتضی فیض آبادی ׀ تاریخ: سه شنبه 28 خرداد 1392برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , feizabadi.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com