مرتضی فیض آبادی

اخبار از همه جا

 
در ادامه نشست مطبوعاتی رییس‌جمهور منتخب با خبرنگاران، خبرنگار آفتاب یزد با تبریک پیروزی حسن روحانی به وی، گفت بعد از پیروزی شما به عنوان رییس‌جمهور منتخب،‌ پیام‌های زیادی از سوی مردم به روزنامه آفتاب یزد آمده که آقای روحانی از آقای عارف به معاون اول رییس‌جمهور استفاده کند و آیا شما به درخواست‌های مردم در این زمینه توجه خواهید کرد یا نه؟ که روحانی در پاسخ با خنده به این خبرنگار گفت:‌ فقط به روزنامه آفتاب یزد گفته‌اند یا به بقیه نیز گفته‌اند.

 
روحانی افزود: بنده از تمام عزیزانی که نامزد انتخاباتی بودند و در واقع به قول مردم رقیب بودند و بعد از انتخابات لطف کردند، تبریک گفتند، یا تلفن زدند و یا حضوری آمدند و تبریک گفتند از همه آنها خواستم که برنامه‌ها، افراد و تیم مورد نظرشان را به ما معرفی کنند، چرا که همه آنها دارای برنامه و تیم بودند و ما از آنها خواستیم که افراد و برنامه‌هایشان را جهت استفاده معرفی کنند و ما سعی می‌کنیم که از آنها استفاده کنیم.

 
وی افزود: ان‌شاءالله از تمام نیروهای لایق و شایسته برای همکاری دعوت می‌کنیم، البته پذیرش آن بستگی به میل و نظر خود این دوستان دارد.

 
روحانی گفت: ما از آقای دکتر عارف نیز برای همکاری در دولت آینده دعوت می‌کنیم ، البته پذیرش آن بستگی به میل و خواسته ایشان دارد.

 
در ادامه خبرنگار سی‌.سی‌.پی چین از روحانی در مورد رابطه ایران و چین در دولت آینده پرسید که روحانی در پاسخ تصریح کرد: رابطه خوب ایران با چین در دولت آینده نیز ادامه پیدا می‌کند، البته دولت جدید ممکن است نکاتی را در این ارتباط مدنظر داشته باشد و ما با مقامات چینی در مذاکرات‌مان این مسائل را بیان خواهیم کرد. ما اکنون رابطه خوبی با چین داریم و این روابط را دنبال می‌کنیم.

 
خبرنگار آنا آخرین خبرنگاری بود که از روحانی سوال پرسید، وی از رییس‌جمهور منتخب ملت ایران در مورد دانشگاه‌ها و اهمیت توجه به دانشگاه‌ها از نظر علمی پرسید که روحانی در پاسخ،‌ یادآورشد: ما تلاش می‌کنیم که کیفیت دانشگاه‌های دولتی را بالا ببریم.

 
روحانی همچنین با اشاره به اهمیت رابطه دانشگاه با صنعت و دیگر بخش‌ها، گفت: ما تلاش می‌کنیم به نحوی اقدامات انجام شود که دانشجویان بتوانند بعد از پایان تحصیلات خود به مشاغل مورد نظر خود دست پیدا کنند و در این مشاغل مشغول به کار شوند.

 
در ادامه این مراسم مجری برنامه به خاطر کمبود وقت از خبرنگارانی که نتوانسته بودند سوالات خود را بپرسند عذرخواهی کرد.

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: مرتضی فیض آبادی ׀ تاریخ: دو شنبه 27 خرداد 1392برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , feizabadi.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com