مرتضی فیض آبادی

مرتضی فیض آبادی

اخبار از همه جا

- حسن روحانی برای تیم ملی فوتبال ایران آرزوی موفقیت کرد.
 

 حجت الاسلام حسن روحانی در ادامه نشست خبری خود در پاسخ به این سوال که با توجه به حمایت آیت الله هاشمی و آقای خاتمی و با توجه به آرا اصلاح طلبان، پیگیری مطالبات اصلاح طلبان در دولت شما چگونه است و آیا احزاب اصلاح طلب باز هم فعالیت خواهند کرد گفت: این نکته را بگویم که همه آنهایی که حمایت کردند صمیمانه از آنها تشکر می کنم. اما من از امروز رئیس جمهور همه ایران هستم و وظیفه من این است که به خواست همه مردم ایران توجه کنم. دولت همواره نیازمند به کمک مستمر مردم است و من کاملا امیدوار هستم اما این امید را همه باید خودمان با دست خودمان بسازیم و انشاالله خواهیم ساخت.

وی ادامه داد: همه جناح ها مد نظر خواهند بود و اجرای قانون اساسی وظیفه بنده است و به این عهد خود پایبند خواهم بود.

روحانی در پاسخ به این سوال که مشکل اصلی در ورزش فقدان سیستم در این حوزه است و ایجاد نظام باشگاه داری مهم است و دولت تدبیر و امید چه راهکاری برای این موضوع دارد؟ تصریح کرد: اینجا که اسم ورزش برده شد می خواهم آرزوی موفقیت و پیروزی برای تیم ملی داشته باشم.  ما در زمینه ورزش جوانان ما بسیار علاقه مند به ورزش هستند و نواقص زیادی هم در بخش ورزش داریم و در برنامه ای که اعلام شده یک فصل درباره ورزش است و من قول می دهم مسئله ورزش نه تنها به عنوان بحث ورزش بلکه به عنوان سلامت جامعه و عامل نشان جامعه و غرور ملی مورد توجه دولت خواهد بود.

وی در پاسخ به این سوال که اگر به دولت شما از جانب 5+1 پیشنهادی ارائه شود که در آن تعلیق بخشی از غنی سازی باشد شما قبول می کنید؟ گفت: این سوالات جزئی باید در فرصت خود بحث شود. مسئله هسته ای اصل آن این است که ما مذاکرات با 5+1 را فعال تر خواهیم کرد و این اصل موضوع است و معتقد هستیم که موضوع هسته ای صرفا راه حل مذاکراتی دارد و تهدید و تحریم موثر نیست و راه حل مذاکره است.

رئیس جمهور منتخب ایران ادامه داد: آنچه مسلم است حقوق مسلم ملت ایران همواره مدنظر دولت آینده خواهد بود و همواره تلاش خواهد کرد تا تحریم ظالمانه را قدم به قدم رفع کند.

وی در پاسخ به این سوال که برنامه شما برای موضوع سوریه چیست؟ گفت: مشکل سوریه با نظر مردم حل و فصل خواهد شد و آنچه مورد نگرانی ما است جنگ داخلی و مداخلات داخلی است و دولت فعلی سوریه تا انتخابات باید مورد توجه همه کشورهای جهان باشد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: مرتضی فیض آبادی ׀ تاریخ: دو شنبه 27 خرداد 1392برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , feizabadi.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com