مرتضی فیض آبادی

مرتضی فیض آبادی

اخبار از همه جا

 
 
 
 
سخنگوی ستاد مرکزی انتخاباتی حسن روحانی در خراسان‌رضوی با تاکید بر اینکه هواداران هوشیار باشند، گفت: جشن‌های خیابانی و تجمع‌ها هیچ ارتباطی با ستاد مرکزی ندارد.
 
 
 
 
سیدمحمد حسینی عصر امروز با بیان اینکه بر اساس اصل قانون‌مداری حسن روحانی، از هواداران خواستاریم حرکتی فراقانونی انجام ندهند، اظهار کرد: با توجه به اینکه نتایج قطعی انتخابات یازدهمین دوره ریاست‌جمهوری هنوز مشخص نشده، از هواداران می‌خواهیم ضمن حفظ آرامش هیچ برنامه و جشنی برگزار نکنند.

 
وی افزود: دیده شده برخی افراد برای تخریب چهره حجت‌الاسلام روحانی و نیز تحریک هیجانات مردم اقدام به ارسال ایمیل و پیامک‌هایی حاوی مطالبی مبنی بر برگزاری جشن پیروزی کردند که این اقدام هیچ ارتباطی با ستاد مرکزی انتخاباتی این نامزد انتخابات یازدهم ریاست جمهوری ندارد.

 
مسئول روابط عمومی ستاد انتخاباتی حسن روحانی در ادامه مجددا خواهان تبعیت از قانون و احترام به نظم جامعه به عنوان اصول بنیادین "دولت تدبیر و امید" شد و خاطرنشان کرد: تاکنون هیچ فراخوانی از سوی این ستاد اعلام نشده و هر نوع تجمع و فراخوان پس از اعلام رسمی نتایج انتخابات، از طریق مراجع ذی‌صلاح و با اخذ مجوز از مقامات رسمی صورت می‌پذیرد.

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: مرتضی فیض آبادی ׀ تاریخ: شنبه 25 خرداد 1392برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , feizabadi.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com