مرتضی فیض آبادی

مرتضی فیض آبادی

اخبار از همه جا

 
یکی از نکات جالب برنامه اخیر «عشق من، ایران من» کری خوانی بازیکن سابق استقلال و هنرپیشه تلویزیونی با لباس تیم ملی بود.
 
 مجریان و میهمانان برنامه «عشق من، ایران من» به خاطر دیدار سرنوشت‌ساز تیم ملی ایران و تیم ملی لبنان از سری مسابقات مقدماتی جام جهانی 2014، در اقدامی جالب پیراهن تیم ملی ایران را پوشیدند.

مهدی پاشازاده (بازیکن پیشکسوت فوتبال)، حسین مهری (بازیگر سینما و تلویزیون)، محمدرضا احمدی (گزارشگر فوتبال)، مازیار عصری (خواننده)، محمدرضا حسینیان و ایمان وحیدی (مجریان برنامه) در این اقدام نمادین از ملت ایران خواستند برای بازی امشب یکرنگ، متحد و یک صدا، فریاد ایران، ایران سر دهند.

از نکات جالب برنامه، کری خوانی بازیکن سابق استقلال با هنرپیشه پرسپولیسی بود.

پاشازاده در این برنامه اعلام کرد که علاوه بر پیراهن ایران به لباس استقلال هم تعصب دارد که مهری از او پرسید چرا بین این همه تیم استقلال را انتخاب کرده است، پاشازاده در پاسخ به این سوال گفت: چیزهای خوب همیشه کم است، گشتم و خوب تر و بهتر را انتخاب کردم.

بازیگر تلویزیونی تاکید کرد که پرسپولیس تیم بهتری است و پاشازاده با خنده پاسخ داد: خدا شما را به راه راست هدایت کند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: مرتضی فیض آبادی ׀ تاریخ: پنج شنبه 23 خرداد 1392برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , feizabadi.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com