مرتضی فیض آبادی

مرتضی فیض آبادی

اخبار از همه جا

 
 
مدافع تراكتورسازي گفت: «تا كريمي و نكونام را در تبريز نبينم تراكتوري شدن‌شان را باور نمي‌كنم.»
 
 محمد نصرتي از جمله بازيكنان تراكتورسازي است كه مجيد جلالي براي فصل آينده اصرار به حفظش دارد و از مديران باشگاه درخواست كرده تا به هر نحو ممكن اين مدافع را در تراكتور ماندگار كنند. ظاهرا خود نصرتي هم چندان بي‌ميل نيست كه قراردادش را تمديد كند اما شر‌ط‌هايي براي ماندن در تيم سرخپوش تبريز دارد.


* از جمله غايبان تمرينات تراكتور هستي و مثل اينكه هنوز با مسئولان اين باشگاه به توافق نرسيده‌اي؟
- نشستي با مسئولان باشگاه داشتم و مذاكراتي را با آنها انجام دادم. به توافقاتي دست پيدا كرديم اما هنوز هيچ چيز مشخص نيست.


* چرا؟ باز هم پاي مسايل مالي در ميان است؟
- نه، باور كنيد اصلا بحث پول و اين حرف‌ها نيست. تراكتور آنقدر برايم مهم است كه به خاطرش خودم شخصا به تبريز سفر كردم تا با مديران وارد مذاكره شوم. در اين تيم روزهاي خوبي را پشت سرگذاشتم و فصل گذشته در تراكتور بهترين شرايط را داشتم و شاهد بوديد كه تنها ملي‌پوش اين تيم هم بودم. اما به هرحال بايد شرايطي فراهم شود تا به آينده اين تيم اميدوار شوم و بمانم.


* مثلا چه شرايطي؟
- بايد قبول كنيم كه انتظارات از اين تيم بالا رفته است و فصل آينده هواداران تراكتور فقط قهرماني مي‌خواهند. براي رسيدن به اين هدف هم تيم بايد خوب و قوي بسته شود. در شرايطي كه بازيكناني مثل قاسم‌ دهنوي و سيدصالحي‌ از تيم جدا شده‌اند هنوز نتوانسته‌ايم جايگزين‌هايي خوب براي اين دو بازيكن جذب كنيم. به هرحال بايد نگران آينده تراكتور باشم.


* مثل اينكه قرار است پاي بازيكناني مثل علي كريمي و جواد نكونام به تبريز باز شود و چنين اخباري مي‌تواند تو را به آينده تيم اميدوارتر كند.
- از قديم هم مي‌گويند: «شنيدن كي بود مانند ديدن». خودم هم از اين قبيل اخبار زياد شنيده‌ام اما تا اين دو بازيكن را در تبريز و با پيراهن تراكتور نبينم، هيچ خبري را باور نمي‌كنم.


* پس با اين اوصاف منتظر مي‌ماني تا تراكتور چند مهره ديگر هم جذب كند تا پس از آن در خصوص ماندن يا رفتنت تصميم بگيري؟
- به هر حال بايد از خوب بسته شدن تيم مطمئن شوم.


* اما با اين كار فرصت حضورت در تيم‌هاي ديگر را از دست مي‌دهي. نگراني از اين بابت نداري؟
- تصميم من براي ماندن است و مسئولان قول داده‌اند تا تيم خوبي را براي فصل آينده تدارك ببينند. در هر صورت اگر تراكتورسازي هم نشد، نگران اين نيستم كه بدون تيم بمانم.


* شايد هم منتظر بازگشت امير قلعه‌نويي هستي؟!
- منتظر بازگشت آقاي قلعه‌نويي؟ چرا بايد منتظر بازگشت ايشان باشم؟


* شنيده‌ايم دنبال اين است تا براي فصل آينده پاي تو را به استقلال باز كند.
- چه كسي چنين خبر كذبي را منتشر كرده است؟ استقلالي‌ها حتي يك‌بار هم با من صحبت نكرده‌اند. با اين اوصاف بر چه اساسي خبر استقلالي شدن من منتشر شده است؟ خبر حضورم در استقلال يك خبر چرت و مزخرف است.


* حالا اگر از سوي اين باشگاه پيشنهادي مطرح شود، قبول مي‌كني كه استقلالي شوي؟ چون به هر حال همه محمد نصرتي را به عنوان يك پرسپوليسي مي‌شناسند.
- وقتي هنوز هيچ پيشنهادي مطرح نشده است، چرا بايد ذهنم را درگير اين‌جور مسايل كنم؟ هر زمان پيشنهادي مطرح شد، آن‌وقت تصميمم را مي‌گيرم.
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: مرتضی فیض آبادی ׀ تاریخ: پنج شنبه 23 خرداد 1392برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , feizabadi.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com