مرتضی فیض آبادی

مرتضی فیض آبادی

اخبار از همه جا

کی روش در کنفرانس مطبوعاتی قبل از سفر تیم ملی به کره جنوبی:
کنفرانس مطبوعاتی سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان امروز در محل هتل آزادی برگزار شد.
کی روش در کنفرانس مطبوعاتی خود قبل از سفر تیم ملی به کره جنوبی گفت: در ابتدا از حضور رسانه ها تشکر می کنم. با توجه به اینکه تا ساعتی دیگر عازم کره جنوبی هستیم و خبرنگاران را نمی بینم تصمیم گرفتیم آنها را در اینجا دعوت کنیم و پاسخگوی سئوالات آنها باشم.

وی ادامه داد: ما در بازی مقابل لبنان 2 قدم خوب و بزرگ برداشتیم و امیدواریم مقابل تیم ملی کره جنوبی هم نتیجه خوبی کسب کنیم. پیروزی در مقابل کره برای ما از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. این بازی باری ما سخت ترین بازی مرحله مقدماتی برای ایران است اما با درنظر گرفتن این مطلب که ما بهترین بازی خود را در مقابل حریف کره ای انجام می دهیم استرس چندانی نخواهیم داشت.

وی تصریح کرد: هنگامی که ما ایران را به مقصد کره ترک می کنیم قلب 70 میلیون ایرانی با ماست که برای مهم این است که 76 میلیون ایرانی را خوشحال کنیم و مطمئن باشید که یک بازی تهاجمی و رو به جلو را به عرصه نمایش می گذاریم و من فکر می کنم تمامی هوادارا ایرانی از عملکرد ملی پوشان خوشحال باشند.

سرمربی تیم ملی ایران در پاسخ به این سئوال که پس از بازی مقابل عمان مردم ناراحت بودند چه نظری دارید اشاره کرد: در خصوص این سئوال باید بگویم که شما خبرنگارن مقصر هستید که یک روز می گویید چرا تیم ملی ایران بازی تدارکاتی ندارد و یک روز دیگر می گویید چرا تیم ملی ایران می خواهد بازی تدارکاتی برگزار دهد اما در نهیت پاسخ من این است که ما یک تیم جوان را به وجود آوردیم که در کنار یکدیگر بازی خوبی را انجام دهند و در این زمینه چیزهای بسیاری بیاموزند اما شما اصحاب رسانه تا به حال چه کرده اید؟ مگر غیر از این بوده که علاقمندان فوتبال را به اشتباه انداختید و ما را هم دچار مشکل کردید؟

کارلوس کی روش درباره این سئوال که چه نظری در خصوص صعود به جام جهانی دارد افزود: 4 تیم باید در این مرحله برای صعود به جام جهانی با یکدیگر به رقابت بپردازند و ما در حال حاضر سرمربی تیم ملی کره جنوبی را روبروی خود داریم که رقیمب ماست و دوست ندارد به ایران بیاید اکما من پیغامی دارم که می خواهم به او برسانم. مطالبی که دوست دارم مطرح کنم این است که من در مقابل تیم ملی ازبکستان سخت تلاش کردم و این درحالی بود که برای بازی مقابل حریف ازبکی تلاش چندانی نداشت اما این تیم را با یک گل به خودی شکست داد و توانست پیروز میدان شدو.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در خصوص اظهارات عجیب سرمربی تیم ملی کره جنوبی در پایان خاطرنشان کرد: سرمربی تیم ملی کره جنوبی مایه شرمساری این کشور و مایه ننگ تیم ملی کره جنوبی محسوب می شود اما حساب بازیکنان این تیم از وی جداست اما او با این اظهارات ناشایست خود، کره جنوبی را به طور کلی زیر سئوال برده است اما من یک برنامه ویژه برای دیدار با وی خواهم داشت و آن خریداری پیراهن تیم ملی ازبکستان است که می خواهم در بازی ایران و کره به او هدیه کنم و من امیدوارم وی تا پایان بازی پیراهن تیم ملی ازبکستان را برتن داشته باشد.
 

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: مرتضی فیض آبادی ׀ تاریخ: چهار شنبه 22 خرداد 1392برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , feizabadi.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com