مرتضی فیض آبادی

مرتضی فیض آبادی

اخبار از همه جا

رضایی:
در مناظره می خواستم روی میز بکوبم
نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری با بیان اینکه در مناظره تلویزیونی دیروز برخی‌ها به من اهانت کردند، گفت: البته من تحمل کردم، وگرنه با مشت آهنین چنان روی میز مناظره می‌کوبیدم که همه حساب کار دستشان بیاید.
 محسن رضایی کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری در استادیوم ورزشی نمره 40 شهرستان مسجد سلیمان، با اشاره به مناظره روز گذشته نامزدها،  افزود: در مناظره دیروز هر کس از گذشته خود دفاع و دیگری کارکرد او را رد می کرد. 
 
وی گفت: شما ملت ایران را زیر دست منافع خودتان له نکنید، زیرا دیگر ملت ایران تحمل منازعات سیاسی را ندارد. 
 
نامزد انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه افتخار می کنم فرزند مسجد سلیمان و ایل بختیاری هستم، گفت: من با دست پر و با مطالعه و برنامه آمدم و اهل شعار نیستم و به قول ما بختیاری ها ، مرد و است عملش. 
 
رضایی در خصوص اینکه به دستان عشایری وی در یکی از سایت ها اهانت کرده اند، گفت: دستان من به بلندای زردکوه بزرگ است و عشایر ایران چه آنهایی که نزدیک سهند و سبلان و چه آنهایی که در کنار البرز و دنا هستند، همه مردم غیرتمندی هستند که در دفاع مقدس صدام را شکست دادند. 
 
وی افزود: با همین دستان بلند فقر و بیکاری را در این کشور دفن می کنیم. 
 
 نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: به احزاب و جناح های اصولگرا و اصلاح طلب احترام می گذارم، اما من آمده ام حق مردم، بانوان، جوانان، فرهنگیان، کارگران، کشاورزان و حق اقوام ایرانی را به آنها بازگردانم. امروز روز حق مردم است باید به مردم کمک کرد. 
 
رضایی گفت: امروز منازعات سیاسی سم مهلکی است برای ملت ایران و من و شما حق نداریم از ملت ایران طلبکاری کنیم، زیرا مردم زینت المجالس مسئولان نیستند. 
 
وی افزود: امروز باید به مردم پاسخ بدهید که چگونه بیکاری و مشکلات را باید حل کرد. 
 
نامزد یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به اینکه در مناظره تلویزیونی دیروز برخی‌ها حتی به من اهانت کردند، گفت: البته من تحمل کردم وگرنه با مشت آهنین چنان روی میز مناظره می‌کوبیدم که همه حساب کار دستشان بیاید، اما معتقدم جناح های سیاسی دعواهای خود را نباید سر مردم ایران بیاورند. 
 
رضایی افزود: من یک دولت فراگیر و کارآمد از همه مردم توانمند و اقوام ایرانی تشکیل خواهم داد. 
 
وی خطاب به مردم مسجدسلیمان گفت: از اینکه در 16 سال گذشته برای شهرم کاری نکردم، شرمسارم. اما بدانید که دست من خالی بود و اختیارات اقتصادی نداشتم. 
 
نامزد انتخابات ریاست جمهوری افزود: اما اگر خداوند یاری کند و سکان مدیریت اجرایی کشور در دستم قرار گیرد، مشکلات این شهر؛ بیکاری و فقر را سامان خواهم داد و دوباره مسجد سلیمان جزو اولین شهرها در جمهوری اسلامی ایران خواهد شد. 
 
رضایی در بخش دیگری از سخنانش افزود: امروز یک عده همه چیز را خوب توصیف می کنند و به مردم آمپول خواب آلودگی می‌زنند که کشور هیچ مشکلی ندارد و در مقابل عده‌ای هم سیاه نمایی می‌کنند و هر دوی اینها به مردم و نظام ظلم می کنند. من دنبال سیاه زدایی و راه علاج مشکلات کشور هستم. شما در مناظره دیدید که من وقتی این حدیث را خواندم، آقایان گفتند پس تکلیف فرهنگ چه می شود؟ 
 
وی گفت: آخر با بیکاری و فقر فرهنگ سامان نمی‌یابد، بلکه ابتدا باید مشکلات اقتصادی را حل و فصل کرد تا بعد زمینه و مقدمات کار فرهنگی مهیا شود. 
 
نامزد انتخابات ریاست جمهوری خطاب به مردم مسجد سلیمان، گفت: خودتان را برای پیروزی های بزرگ در آینده نزدیک آماده کنید، زیرا من برای پیروزی آمده‌ام، نه برای شعار دادن. 
 
رضایی افزود: من افتخار می کنم که فرزند امام راحل (ره) و سرباز مقام معظم رهبری هستم و با پشتوانه رهبری به یاری خدا پیروزی های بزرگی را برای ملت ایران به ارمغان خواهم آورد. 
 
وی در پایان گفت: در دولت فراگیر من اشتغال، صنعت، شهرسازی، کشاورزی و ورزش و فوتبال به ویژه فوتبال مسجد سلیمان متحول، ساماندهی و تقویت خواهد شد.

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: مرتضی فیض آبادی ׀ تاریخ: یک شنبه 19 خرداد 1392برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , feizabadi.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com