مرتضی فیض آبادی

مرتضی فیض آبادی

اخبار از همه جا

 
 
مدافع فصل گذشته تیم استقلال و نفت تهران به پرسپولیس پیوست.
 
 

* كلاه‌كج واسطه فرستاد
عادل كلاه‌كج جزو بازيكنان علي دايي براي فصل آينده نيست و به همين خاطر در اولين جلسه تمرين پرسپوليس اجازه تمرين كردن پيدا نكرد. كلاه‌كج مي‌‌‌خواهد طبق قراردادش در پرسپوليس بماند اما دايي او را نمي‌‌خواهد. اين بازيكن از طريق واسطه‌هايي خواهان حضور در پرسپوليس شده و قرار است، آنها با دايي صحبت كنند به نظر مي‌‌رسد، دايي به اين راحتي راضي نمي‌‌شود.


* صادقيان از پيشنهادش كوتاه نمي‌‌آيد
پيام صادقيان رقمي را به باشگاه پرسپوليس پيشنهاد داده كه مسئولان باشگاه سرگيجه گرفتند. به نظر مي‌‌رسد صادقيان مي‌‌‌خواهد پول چند سال بازي كردن را از پرسپوليس بگيرد. همين مسئله باعث شده مذاكرات صادقيان با پرسپوليس بي‌‌نتيجه بماند. اين بازيكن بعداز حضور دايي در تهران باز هم صحبت‌هايي كرد ولي از رقم پيشنهادي‌اش كوتاه نيامده به همين خاطر اين احتمال وجود دارد فصل بعد به پرسپوليس نيايد. صادقيان به تيم‌هاي ديگر هم اين رقم را پيشنهاد داده و با اين شرايط شايد خيلي سخت بتواند به تيمي برود.


* پرسپولیسی‌ها با سیدصالحی به توافق اولیه رسیدند
مسئولان باشگاه پرسپولیس امروز دیداری را با سیدمحمدمهدی سیدصالحی داشتند و با او به مدت یک سال به توافق اولیه رسیدند. البته قرارداد نهایی با سیدصالحی در صورتی امضا می‌شود که او موافقت تراکتوری‌ها را گرفته باشد.


* میثم حسینی با پرسپولیس توافق کرد
میثم حسینی مدافع فصل گذشته تیم استقلال که در نیم فصل دوم به نفت تهران رفته بود پس از قرار گرفتن در لیست مازاد این باشگاه با پرسپولیس به توافق رسید. حسینی که در زمان سرمربیگری پرویز مظلومی در استقلال مهره ثابت آبی پوشان بود با پرسپولیس به مدت 2 سال به توافق رسید.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: مرتضی فیض آبادی ׀ تاریخ: سه شنبه 14 خرداد 1392برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , feizabadi.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com