مرتضی فیض آبادی

مرتضی فیض آبادی

اخبار از همه جا

 

 
بررسی جنجالی ترین موضوع تاریخ فوتبال ایران در جنجالی ترین برنامه 90؛ اتهام جدید به محسن قهرمانی
سرمربی تیم پرسپولیس گفت: «اگر مسولان امنیتی و اطلاعاتی وارد قضیه شوند خیلی راحت و دو سوته می توانند اطلاعات را بگیرند.»
 

 

 برنامه 90 دوشنبه شب بیشتر به مسائل داوری و اتفاقات رخ داده در بازی سپاهان و پرسپولیس اختصاص داشت و حتی سوال مسابقه پیامکی برنامه نیز در خصوص انتقادات اخیر به داوری های فوتبال بود.

 

* بایرامی: نه به استقلال می روم نه به پرسپولیس

مهرداد بایرامی که میهمان حضوری برنامه 90 بود، درباره حضورش در تیم های پایه ای پرسپولیس عنوان کرد: «وقتی در تهران بودم در رده جوانان برای پرسپولیس بازی کردم. حتی در زمان کرانچار و دایی به تیم بزرگسالان هم رفتم و مدتی در کنار بازیکنان تیم اصلی تمرین کردم. ضمن اینکه در جام ولایت هم برای پرسپولیس بازی کردم.»

 

وی ادامه داد: «آن زمان به عنوان سهمیه زیر 23 سال می توانستم در تیم پرسپولیس بازی کنم و قرار هم این بود که این اتفاق بیفتد اما هیچ پولی به ما نمی دادند و روز آخر نقل و انتقالات خوردبین، سرپرست پرسپولیس گفت که تو را نمی خواهیم. به همین دلیل ناگزیر شدم به زادگاهم برگردم و دوباره از لیگ دو شروع کنم. رسول خطیبی مرا از بین 800 نفر برای ماشین سازی انتخاب کرد و بعد از آن دیگر در تیمش بودم.»

 

بایرامی درباره اظهارنظر منتسب به خود که گفته بود علاقمند است در آینده در استقلال یا پرسپولیس بازی کند گفت: «من در آن مصاحبه گفته بودم که به دایی علاقه زیادی دارم اما هرگز نگفتم آرزو دارم در استقلال یا پرسپولیس بازی کنم. هدف من این است در گسترش موفق شوم و روزی در تراکتورسازی بازی کنم و از همین جا به تیم ملی برسم.»

 

او درباره گل هفته اولش به استقلال و مهدی رحمتی هم گفت: «من خودم آن گل را زدم. از اول هم خطیبی گفت یک ضرب بزن و من زدم. رحمتی فکر کرد سانتر می کنم و این باعث اشتباهش شد اما اگر باد می زد مسیر توپ عوض می شد. ولی توپ من مستقیم رفت تو گل.»

 

* خبر ویژه عادل فردوسی پور: رئال مادرید پدیده 8 ساله اردبیل را می خواهد

عادل فردوسی پور در برنامه 90 گفت پدیده 8 ساله ای که تصاویرش را یک هفته قبل پخش کرده بود تیم های مختلفی می خواهند. وی گفت او و همکارانش بعد از پخش تصاویر هنرنمایی فوق العاده پسر بچه اردبیلی به دنبال او می گردند تا خانواده اش را در جریان پیشنهادهای رویایی او بگذارند.

 

عادل در این باره گفت: «این بچه 8 ساله ای که فیلم هایش را پخش کردیم با پیشنهادهای مختلفی روبرو شده است. یکی از این پیشنهادها از رئال مادرید است. می خواهیم او را پیدا کنیم و رئال مادریدی ها را به این پسر که عالی کار می کند، معرفی کنیم.»

 

* تایید تصمیم اشتباه محسن قهرمانی در بازی پرسپولیس و سپاهان

در برنامه این هفته 90، صحنه مشکوک بازی پرسپولیس و سپاهان از چند زاویه نمایش داده و مشخص شد که ابتدا خلیل زاده مدافع سپاهان روی بازیکن پرسپولیس خطا کرد و پس از آن میثم حسینی به بازیکن سپاهان لگد زد که قهرمانی تنها این صحنه را دید.

 

کارشناس داوری برنامه ضمن تاکید بر اشتباه قهرمانی اعلام کرد که وی به خاطر قرار گرفتن در موقعیت نامناسب نتوانست به خوبی روی این صحنه اشراف داشته باشد.

 

* قهرمانی سکوتش را شکست؛ در خدمت شما هستم آقای دایی، خیلی شدید

محسن قهرمانی در گفتگو با برنامه 90 درباره اتفاقات رخ داده طی روزهای گذشته عنوان کرد: «ابتدا از هواداران و پیشکسوتان واقعی پرسپولیس عذرخواهی می کنم اما همین الان هم اس ام اس های رکیک و توهین آمیز برای من می آید و این مساله ادامه دارد.»

 

وی درباره اینکه پرسپولیسی ها مدعی شده اند قهرمانی سر شب قبل از بازی در اصفهان بوده است گفت: «این بازی طبق روال قبل به من ابلاغ شد. اس ام اس این بازی یکشنبه شب ساعت 11 شب ارسال شد. برنامه پروازی ام مشخص بود. من شنیدم گفتند سر شب اصفهان بوده است.»

 

قهرمانی افزود: «من ساعت 3:40 پنجشنبه از مشهد به تهران آمدم. 5:15 به تهران رسیدم. پرواز تهران به اصفهان 22 بود و یک ساعت قبل از پرواز به فرودگاه رفتم. خوشبختانه در آن پرواز یکی از بازیگران خوب سینما و تئاتر (کامران تفتی) همراه من بودند و می توانند شهادت بدهند که من چه زمانی رفتم.»

 

وی درباره بازی جمعه شب سپاهان و پرسپولیس گفت: «کلا یک صحنه در این بازی داشت. من در آن صحنه لگد بازیکن پرسپولیس را دیدم. وقتی برگشتم که بازیکن پرسپولیس لگد زد. اصلا روی صحنه درگیری دو بازیکن تمرکز نداشتم. آن چیزی که دیدم تصمیم گرفتم.»

 

قهرمانی افزود: «من روی خط نیامده ام از خودم دفاع کنم. پس از بازی، ممبینی، ناظر مسابقه از من سوال کرد تیم داوری آن صحنه را ندیده بود. حتی ممبینی هم آن صحنه را ندیده بود. متاسفانه این اتفاق افتاده است.»

 

وی درباره اتهاماتی که علیه او طرح شده است گفت: «از دوستان می خواهم هر چی مدرک دارند درباره این بازی دارند ارائه بدهند من در محکمه ای پاسخگو هستم. درباره هر مسابقه ای دارند ارائه بدهند. 12 سال است در لیگ ایران داوری می کنم. با قاطعیت می گویم چنین بحث هایی صحت ندارد. شاید من به عنوان مطلع با من تماس گرفتند صحبت کرده باشم ولی اینکه به صورت مستقیم باشد را به هیچ عنوان قبول ندارم.»

 

قهرمانی تاکید کرد: «نه از طرف من پیشنهادی به کسی داده شده و نه اینکه کسی را به حریم خودم ورود داده ام که بخواهد چنین حرفی بزند. ایرادی ندارد دوستان در کمیته انضباطی به من تفهیم اطلاع بکنند، حتما پاسخ خواهم داشت.»

 

وی درباره  ارتباطش با مولایی، مربی بدنساز پرسپولیس گفت: «وقتی مولایی مشهد بود و دومیدانی کار می کرد برنامه های تمرینی مان را از او می گرفتیم چون مربی بدنساز خوبی بودند. یک سال پیش بود که با من تماس گرفت و گفت چون مدرک مربیگری ندارم و نمی توانم روی نیمکت بنشینم با توجه به آشنایی که با جباری که از بچه های کمیته آموزش فدراسیون است دارم یک کلاس را به من معرفی کنند تا او در آن شرکت کن دو اگر دو یا سه روز هم غیبت کرد اشکالی پیش نیاید. هیچ تماس دیگری هم نبود.»

 

قهرمانی افزود: «روز چهارشنبه در جلسه فدراسیون فوتبال شرکت می کنم. اتهام سنگینی به من زده اند. من ضعیف واقع شده ام چون فقط محسن قهرمانی هستم و به جایی وصل نیستم. موضوع را به خدای خودم و امام رضا (ع) واگذار می کنم. اگر ادله ای باشد گردنم از مو باریک تراست ولی قطعا این بحث را پیگیری می کنم.»

 

وی ادامه داد: «واقعا اگر پرسپولیس بازی را می برد؛ باز هم بحث مولایی مطرح می شد؟ این روزها می گویند که داوری پارسال 60 میلیون پیشنهاد داده است. یا اینکه می دانسته ایم قهرمانی شب بازی به سمت سپاهانی ها غش کرده است. ایرادی ندارد، آقایان بهروان و آلبرت شب بازی در اصفهان بوده اند. یا نه، خیلی راحت می توانستند به تاج یا کفاشیان بگویند که قهرمانی به سمت سپاهان غش کرده است و احتمال دارد دقیقه دو پنالتی بگیرد و داور را عوض کنید.»

 

قهرمانی درباره اینکه علی دایی گفته است وی مرتضی کریمی را برای وساطت به دفترش فرستاده است گفت: «من نمی دانستم دوست مشترک در دفتر دایی است. کریمی اس ام اس زد که کار واجب دارم. من پاسخ ندادم. پس از این اتفاق مرتضی کریمی، با یکی از داوران تهران که بین المللی است تماس می گیرد. آن داور گفت که مرتضی کریمی گفته می خواهد قضیه بازی را ماست مالی کند. من اسم آن داور را نمی گویم چون نمی خواهم درگیرش کنم.»

 

وی ادامه داد: «من اصلا نمی دانستم دفتر بیمه است. با دایی درباره بازی صحبت کردیم. او گفت شما عمدا آن صحنه را قضاوت کردی.»

 

قهرمانی درباره بازی مس و راه آهن که در آن گل سالم راه آهن توسط وی مردود اعلام شد بود اظهار داشت: «آن بازی محمود یاوری سرمربی راه آهن بود. عزیزان گفتند محسن قهرمانی رفیق دیرینه پرویز مظلومی است. آیا سن ما می خورد؟ این را می گذارم به حساب سناریوی آقایان. اگر خلاف کردم به دیده منت می گذارم. اینجا هم می گویم آقای علیپور، آقای تاج، آقای خمیسی، هر مدرکی دارید رو کنید در خدمت هستم. یک سری مسائل هست که نمی شود اینجا گفت. روز چهارشنبه می گویم.»

 

وی درباره اینکه آیا در این مدت تماسی از سوی راه آهن با او  بوده است یا نه اظهار داشت: «از روی فیلم هایی که من قضاوت کردم می شود بررسی کرد. به صورت قاطع می گویم که نه پیشنهادی داده شده است و نه مبلغی رد و بدل شده است.»

 

قهرمانی درباره اینکه دایی گفته است در انتظار شکایت قهرمانی از خود است گفت: «من در خدمت شما هستم آقای دایی، خیلی شدید!»

 

* اتهام جدید به محسن قهرمانی؛ جگرخوری با یک مدیرعامل!

در شرایطی که بحث اشتباه محسن قهرمانی در بازی پرسپولیس و سپاهان و اتهامات علی دایی به این داور داغ است، اظهارات مدیرعامل باشگاه نفتون باعث افزایش شبهات شد.

 

مدیرعامل نفتون (بادیه) در گفتگو با خبرنگار برنامه 90 از تخلفات چند داور صحبت کرد که تلاش می کردند با دریافت رشوه، نتایج را به نفع تیم وی رقم بزنند.

 

وی در بخشی از صحبت هایش ادعا کرد که محسن قهرمانی نیز در یکی از بازی ها تلاش کرده با وی ارتباط برقرار کند و حتی شب قبل از بازی نیز با وی به جگرکی رفته است.

 

قهرمانی درباره ادعای مدیرعامل باشگاه نفتون مبنی بر اینکه با او در شب مسابقه این تیم در جویبار در جگرکی بوده است گفت: «چی بگویم؟ من دو کمک داور دارم. در این بازی با دو کمکم در یک اتاق بودم. قرآن بگذارید برای آن جگرکی بگوید این درست است یا نه.»

 

از نکات جالب این بود که مدیرعامل نفتون، پیامک یکی از داوران را در گوشی همراه خود ذخیره کرده بود که در بررسی های خبرنگار 90 مشخص شد که این شماره ایرانسل، دقیقا مشابه شماره همراه اول داور متهم است!

 

* دایی: آقای قهرمانی، منتظر شکایتت هستم ؛ به کریمی گفته بود پبش دایی برو و موضوع را ماست مالی کن

علی دایی در گفتگوی تلفنی با برنامه 90 درباره صحنه اعلام پنالتی به نفع سپاهان عنوان کرد: «به صراحت می گویم که قهرمانی آن صحنه را می بیند. خیلی راحت و مشخص است. دیدش آن سمتی است که خطای بازیکن سپاهان اتفاق می افتد. قهرمانی 7، 8 ثانیه فن کمر را می بیند. خلیل زاده با کف گرگی توی صورت حسینی می زند و از محل دور می شود، آن صحنه را هم نمی بیند؟»

 

وی ادامه داد: «محوطه دید آدم ها چقدر است؟ من مطمئن هستم که قهرمانی درگیری را راحت می بیند. در این شرایط خلیل زاده  که برای بازیکن من خطر ایجاد کرده است باید اخراج شود. یک سوال دیگر هم دارم و این است که داور کنار چرا ندید؟»

 

سرمربی پرسپولیس درباره اظهارات محسن قهرمانی گفت: «قهرمانی یک سری داستان شروع کرد. برای بازی به این حساسی که پرسپولیس و سپاهان بازی دارد، یک داور مسابقه  ساعت یک شب به هتل می رسد ساعت چند می خوابد که فردا بلند شود؟ ایشان می خواهد فعالیت بدنی داشته باشد و تمرکز داشته باشد. این از بحث کمیته داوران است. چنین چیزی را در کجای دنیا می بینید که داور برای مسابقه حساسی که دارد آن موقع شب به محل برگزاری مسابقه برسد؟»

 

دایی افزود: «آقای قهرمانی بداند که آقا امام رضا مال ما هم هست. آینده نزدیک همه چیز را به مردم ایران مشخص می کند. او خودش را به مظلوم نمایی زده است. شما گفتید با مولایی تماسی نداشتم. پرینت تلفن شما معلوم است. من در جلسه با مراجع ذی صلاح دلایلم را گفتم که چرا گفتم غش کرده است. آنجایی که باید توضیح بدهم داده ام. مطمئن باشید همه چیز مشخص است. من در این مملکت آبرو کسب کردم. با یک حرف بیخود که آبرویم نمی رود.»

 

وی ادامه داد: «بزرگترین معضل فوتبال ما در حال حاضر شرکت های شرط بندی است. اینها مشکلات را درست می کنند. من به مرجع ذی صلاح گفتم.»

 

سرمربی پرسپولیس افزود: «چرا قهرمانی در حرف هایش نگفت یکی از دوستانش را روز یکشنبه به دفتر بیمه من فرستاده است؟ می خواهد این را هم منکر شود؟ مگر نگفته بود که پیش دایی برود و بحث را ماست مالی کن. قهرمانی ساعت 9 شب یکشنبه شب از طریق یکی از دوستان مشترکش خواست بحث را ماستمالی کند. من این بحث را تا آخرش ایستادم.»

 

وی درباره اینکه محسن قهرمانی در بازی پرسپولیس با تراکتورسازی به نفع سرخپوشان تهرانی اشتباه کرده و می توان گفت در آن مسابقه هم به سمت این تیم غش کرده است اظهار داشت: «نه، شرایط فرق می کند. در صحنه بازی با تراکتورسازی، آن صحنه یک ثانیه هم نشد و معلوم نبود توپ به دستش نخورد یا خورد. این صحنه 8 ثانیه طول می کشد. این فن کمر را در هیچ مسابقه ای نمی شود دید. این صحنه را 100 بار دیدم. قهرمانی خیلی هم خوب صحنه را دید.»

 

دایی افزود: «اشتباه با تخلف فرق می کند. این داوری سالم نبود. سال 87، مس کرمان با راه آهن بازی داشت. یک پنالتی به نفع مس گرفته می شود که گل می کند اما گل سالمی که هیچ کسی دور رضا نورمحمدی نیست گل می شود اما گل مردود می شود. قهرمانی محروم می شود اما این مساله را به خیلی چیزها رساندند و خیلی مسائل روشن است.»

 

وی ادامه داد: «متاسفانه خیانت کردند که به این جاها رسیده ایم. یک جا باید بایستیم تا همه چیز روشن شود. در این دو روز کلی فایل صوتی و مدرک آوردند. من هر مدرکی داشتم ارائه کردم. متاسفانه همه آنهایی که این حرف ها را زدند می ترسند. یک بازی به ضررشان زده است یقه شان را گرفته اند 4 تا بازی به نفع شان سوت زده است.»

 

دایی درباره اینکه محسن قهرمانی گفته هرگز بحث شماره حساب را قبول ندارد گفت: «مگر کسی تخلفی بکند، شماره حساب خودش را می دهد؟ یا با سند و مدرک کاری می کند که برای خودش مشکل درست شود؟ با متخلف باید برخورد شود. اگر دایی هم متخلف است باید برخورد کرد.»

 

وی ادامه داد: «این قدر نگوییم داور، بشر است و بشر جایز الخطاست. بشر جایز الخطا نیست، ممکن الخطاست. چنین خطایی که قهرمانی انجام می دهد و حق الناس را ضایع می کند و به 40 میلیون غم می دهد، همان آقا امام رضا می گذرد؟ بالایی راضی است؟»

 

دایی درباره اینکه قهرمانی گفته است نمی دانسته کریمی به دفتر دایی می رود گفت: «نه خیر، شما کریمی را فرستادی. مگر یک تلفن داری که دم از این حرف ها می زنی؟ بروید از جامعه داوری سوال کنید که کریمی با قهرمانی رفیق است یا نیست؟»

 

وی ادامه داد: «اگر مسئولان امنیتی و اطلاعاتی وارد قضیه شوند خیلی راحت و دو سوته می توانند اطلاعات را بگیرند. باید اراده ای در این باره باشد. حتی می توانند اطلاعاتی از دوران نوجوانی افراد را هم پیدا کنند.»

 

سرمربی پرسپولیس درباره اینکه آیا در کنارش افرادی هستند که به او پیشنهاداتی در بحث داوری ها بدهند گفت: «به کسی اجازه نمی دهم این بحث ها را اطراف من مطرح کند. کسی جرات نداشته به دایی نزدیک شود و به دایی آنها را بگوید. من کدها را داده ام و امیدوارم به بهترین شکل پیگیری شود. این را هم بگویم که در داوری از قهرمانی بهترم.»

 

دایی خطاب به قهرمانی گفت: «آقای قهرمانی؛ حتما بروید از من شکایت بکنید. مطمئن باشید خیلی جواب ها دارم. منتظر شکایت شما هستم.»

 

* مرتضی کریمی: یک داور برای یک مسابقه مرگ و زندگی 16 میلیون یورو گرفت

مرتضی کریمی در گفتگوی تلفنی با برنامه 90 درباره حضورش در دفتر علی دایی گفت: «روز یکشنبه ساعت 7 تا 8:30 شب در زمین پاس فوتبال بازی کردیم. گوشی من در ماشین بود. وقتی برگشتم دیدم خیلی زنگ خورده است.»

 

وی ادامه داد: «بهمن دهقان با من تماس گرفته بود. علی حاتم تماس گرفته بود که از کارمندان باشگاه پرسپولیس است. با دهقان تماس گرفتم گفت بیا سعادت آباد، نزدیک باشگاه استقلال که دفتر بیمه دایی است.»

 

کریمی افزود: «با قهرمانی تماس گرفتم. جواب نداد. زنگ زدم به رامین حقیقی، داور بین المللی که می دانم با قهرمانی نزدیک است. گفتم به قهرمانی بگو اگر حرفی داری بگوید چون من دارم به دفتر دایی می روم.»

 

وی ادامه داد: «وقتی با قهرمانی حرف زدم، محسن روح پدر و مادرش را قسم می خورد که نمی داند این مسائل چیست. همین صحبت ها بود که قهرمانی گفت نمی داند چرا اسمش را وسط کشیده اند. در واقع هم او راست گفت و هم دایی چون من وقتی با او صحبت کردم، دم دفتر دایی بودم.»

 

کریمی افزود: «در جلسه با دایی دهقان از من پرسید شما از تخلفاتش خبری داری؟ گفتم والله من یک سال است که با قهرمانی تماسی نداشته ام. واقعا تماسی نداشتم اما می دانم اگر داوری بخواهد تخلفی کند رسیدی نمی دهد. می گویند داوری 60 میلیون خواسته است. من می گویم سازمان لیگ محترم ! یک داور برای یک مسابقه مرگ و زندگی 16 میلیون یورو گرفته است.»

 

کریمی گفت: «از این اتفاقات زیاد رخ می دهد. بازی ابومسلم و ملوان در انزلی کمک داور بازی بودم. پنجشنبه از اردن به تهران رسیدم. یک آقایی که اخیرا حرف و حدیث درباره اش بود و گفته اند حق حضور در فوتبال را ندارد با من تماس گرفت. گفت بیا ساختمان آ.اس.پ. یکی از داوران گفت که این آقا به اسم شما پول گرفته است. سریع به عنایت گفتم. گفت خریت نکن، پاشو بیا. یک اتفاق دقیقه 90 افتاد که اگر آن پنالتی گرفته می شد ابومسلم سقوط می کرد. البته داور درست تصمیم گرفت.»

 

* افشاگری درودگر درباره بازی استیل آذین و شاهین بوشهر؛ گفتند 30 میلیون بده تا بازی را برایتان در بیاوریم

مدیرعامل باشگاه ملوان بندر انزلی پرده از تماسی برداشت که با او در سال 89 گرفته شد و فردی خواهان دریافت پول برای درآوردن یک نتیجه در مسابقه ای در لیگ برتر شده بود.

 

صادق درودگر در ارتباط تلفنی با برنامه دوشنبه شب 90 درباره وضعیت داوری فوتبال کشور عنوان کرد: «من می خواهم درباره اتفاقی که در سال 89 برایم رخ داد صحبت کنم. آن زمان در تیم استیل آذین بودم و مسابقه ای با شاهین در بوشهر داشتیم.»

 

وی ادامه داد: «قبل از بازی مربی تیم مان اظهار نگرانی کرد و گفت فردی تماس گرفته و گفته است 30 میلیون بدهید تا بازی برایتان در بیاوریم. او گفت اگر این پول را ندهید از تیم مقابل می گیریم ولی چون تیم شما فوتبالی تر است به استیل آذین رجوع می کنیم.»

 

درودگر افزود: «در آن زمان جلسه ای را با حضور امیر مهریزی، مدیرعامل و حق شناس، مدیر اجرایی باشگاه صحبت کردیم و قرار شد به قاضی شریفی اطلاع بدهیم. همان زمان به قاضی شریفی که رییس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال بود موضوع را مطرح کردیم و از او خواهش کردیم داور بازی عوض شود.»

 

وی تاکید کرد: «به بوشهر رفتیم و دیدیم داور عوض نشده است. همان داور در جلسه هماهنگی به من گفت این بحث ها چیست که درباره من مطرح کردید؟ من هم گفتم بر اساس تماسی که با من بوده است این موضوع را گفتم. البته الان هم من قضاوتی نمی کنم.»

 

گفتنی است، مسابقه مد نظر صادق درودگر بازی تیم های شاهین بوشهر و استیل آذین در آبان ماه سال 1389 است. مسابقه ای که با تساوی 1 بر 1 به پایان رسید و داور مورد نظر درودگر هم محسن قهرمانی است که آن بازی را سوت زد.

 

* توضیحات سرپرست سپاهان در خصوص غش کردن قهرمانی به سمت این تیم

محمد فرامرزی سرپرست سپاهان در گفتگوی تلفنی با برنامه 90 گفت: «این صحبت هایی که در خصوص غش کردن داور بازی به یک سمت است قابل پیگیری است و باشگاه سپاهان هیچگاه به دنبال مسائل اینچنینی نبوده و موضع باشگاه ما در این خصوص برخورد قاطع با متخلفان است ضمن اینکه به نظر ما در بازی ما مقابل پرسپولیس اتفاقات عجیبی رخ نداده مگر اینکه در آینده موضوع دیگری ثابت شود.»

 

وی افزود: «باشگاه سپاهان به عنوان سردمدار مبارزه با فساد در فوتبال است. ضمن اینکه در فوتبال هیچگاه یک تیمی که ده نفره شده محکوم به شکست نیست کما اینکه در یکی از بازی های همین فصل تیم ده نفره پرسپولیس حریف خود را شکست داد.»

 

* اظهارنظر عجیب یک پرسپولیسی در مورد پرطرفدارترین تیم جهان

اظهارات عجیب و دور از انتظار از سوی اهالی فوتبال در ایران به امری عادی تبدیل شده و شاید به همین دلیل است که برخی چهره ها سعی می کنند مطالبی عجیب تر بیان کنند. یکی از این نفرات محمد پنجعلی است که پرسپولیس را پرطرفدارترین تیم دنیا قلمداد کرده است.

 

این پیشکسوت پرسپولیس تاکید کرد که تیم هایی مثل بارسلونا و رئال مادرید فقط در شهرهای خود طرفدار دارند ولی پرسپولیس در تمام دنیا علاقمند دارد!

 

* عصبانیت مهدوی کیا از باشگاه پرسپولیس و فدراسیون فوتبال

مهدی مهدوی کیا در صحبت هایی اعلام کرد که از اول هم اشتباه کردم برای بازی خداحافظی از طریق پرسپولیس اقدام کردم، با پیگیری های انجام گرفته قرار است یک بازی باشکوه در هامبورگ شکل بگیرد.

 

ضمن انتقاد از وضعیت فعلی تیم ملی نوجوانان از عدم رسیدگی مسئولین به این تیم به شدت گلایه کرد و گفت: «این تیم هم اکنون حتی لباس ورزشی برای پوشیدن ندارد و ما به شرکت تولید کننده البسه مراجعه کردیم و آنها گفتند که تامین البسه تیم ملی نوجوانان در قرارداد ما نیست! مگر چنین چیزی امکان پذیر است؟! بهتر است کمی به فکر این تیم باشیم اما چون سرمربی این تیم ایرانی است و تیم ملی نوجوانان است کسی به آن توجه نمی کند و حتی برای برگزاری اردوها پول نداریم.»

 

* نتایج نظرسنجی

سوال مسابقه پیامکی برنامه در خصوص انتقادات اخیر به داوری های فوتبال بود که در پایان بیش از 2.5 میلیون نفر در آن شرکت کرده بودند. از این تعداد 78 درصد (نزدیک به 1 میلیون و 815 هزار نفر) گفته بودند این انتقادات منصفانه است و 22 درصد (بیش از 500 هزار نفر) آن را منصفانه ندانسته اند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: مرتضی فیض آبادی ׀ تاریخ: سه شنبه 2 مهر 1392برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , feizabadi.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com