مرتضی فیض آبادی

مرتضی فیض آبادی

اخبار از همه جا

 اظهارات خواندنی دایی بعد از باخت برابر سپاهان

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: می‌دانستم به ‌آن طرف غش می‌کند.

 علی دایی پس از شکست دو بر صفر مقابل سپاهان اظهار داشت: چیز خاصی نمی توانم بگویم . بعد از دقیقه 2 ما را 10 نفره کردند و این خودش گویای همه چیز است. از دیشب می دانستم که قهرمانی به آن طرف غش کرده است.
وی افزود: اگر قرار بود از دقیقه 2 ،10 نفره شویم ای کاش این را به ما می گفتند زیرا همه برنامه های ما بهم ریخت.



دایی تصریح کرد: در دقیقه 2 تمام کارشناسان دیدند که ابتدا شجاع خلیل زاده مرتکب خطا شد اگر حرف بزنم فردا جریمه و محروم می‌شوم هر کاری می‌خواهید بکنید اما می‌دانستم قهرمانی به آن طرف غش کرده است و کار خودش را کرد. 10 نفره بازی کردن مقابل تیمی مثل سپاهان واقعا سخت است. اما به غیرت بازیکنانم تبریک می‌گویم آنها هر چه داشتند در زمین گذاشتند. اما وقتی نمی‌توانی فوتبالی نتیجه بگیری چه باید گفت؟



سرمربی پرسپولیس افزود: امثال من اگر دهان باز کنند همه چیز را می‌گویند. آقای قهرمانی ما خیلی چیزها می‌دانیم اما فردا کمیته انضباطی من را احضار می‌کند. من که شماره حساب رفقایت را نمی‌دانم و رفقایت را نمی‌شناسم. ولی می‌دانم دراین پنالتی خیلی چیزها تاثیر داشت.

سرمربی پرسپولیس تصریح کرد: آقای قهرمانی اگر شما داور هستید من پروفسور داوری هستم. هرکسی یک سوت دستش گرفته و داوری می‌کند. فردا داوران علیه من موضع‌گیری می‌کنند اما من دیشب با همکارانم در کادر فنی جلسه گذاشتم و به آنها گفتم که قهرمانی به آن سمت غش کرده است. شجاع‌ خلیل‌زاده سالتو زد داور برای آنها پنالتی گرفت و در نهایت این نتیجه رقم خورد و من باید پاسخگوی میلیون‌ها هوادار پرسپولیس باشم.

دایی خطاب به داور مسابقه گفت: آقای قهرمانی اگر قرار بود ما را 10 نفره کنی حداقل اواخر نیمه اول یا اوایل نیمه دوم این کار را انجام می‌دادی تا این همه به تیم من فشار نیاید. همه می‌دانند او چند پنالتی را برای پرسپولیس نگرفته است. در برنامه 90 هم کارشناس تیم رقیب را برای کارشناسی می‌آورند. تا زمانی که برنامه 90 و 80 و 70 برای فوتبال ما تصمیم می‌گیرند وضع همین است. باید در فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ مشکلات فوتبال حل شود. با این شرایط فوتبال ما سالم نمی‌شود.

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: مرتضی فیض آبادی ׀ تاریخ: شنبه 30 شهريور 1392برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , feizabadi.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com