مرتضی فیض آبادی

مرتضی فیض آبادی

اخبار از همه جا

 قفل بازکن دولت،گرانی در انتظار شما است!+تصویر

حالا که دستگاه قفل باز کنی دولت اینگونه به راه افتاده است و قفل های سخت را باز می کند، چه پسندیده و نیکوست که قفل های راحتی چون ...
شریان نیوز: قفل خانه سینما باز شد. واقعا کار خیلی سختی بود! این کار به اندازه ساخت چند میلیون مسکن مهر، ساخت چند هزار کیلیومتر راه شهری و بین شهری، چند هزار مقاله علمی و تحقیقاتی و چند هزار از همین نوع چند هزار و چند میلیونها از دیدگاه برخی سخت بود که اینگونه رسانه های اصلاح طلب را بوجد آورده است.
 
 
 
 
 
تصور نکنید که باز کردن این قفل و پلمپ خیلی کار ساده ای بوده است، نه فلفل نبین چه ریزه چون داوود نژاد با اون هیکل پهلونی اش چندی پیش اول کرکری خووند و فریاد کشید، بعدش هم زور زد تا پلمپ رو باز کنه اما نهایتا زورش نرسید و ولو شد.
 
 
 
 
 
 
 
حالا که دستگاه قفل باز کنی دولت اینگونه به راه افتاده است و قفل های سخت را باز می کند، چه پسندیده و نیکوست که قفل های راحتی چون گرانی و منشکلات اقتصادی مردم را هم که از قبل وعده بود به همین لطافت باز کند و غیرسینمایی ها را هم خوشحال کند.
 
 
گفتنی است؛ امام جمعه موقت تهران دیروز با اشاره به همین موضوع اظهار داشت: دولت نه عصای موسی دارد و نه ید بیضا اما الحمد‌الله این دولت کلید دارد و باید کلید خود را به کار اندازد و مشکل سرسام‌آور گرانی را حل کند.

آیت‌الله موحدی کرمانی با تاکید بر اینکه مردم واقعا از این گرانی‌ها به تنگ آمده‌اند و جانشان به لبشان رسیده است تصریح کرد: دولت باید این کلید را به کار انداخته و مسئله بیکاری را حل کند هرچند بعضی از این مشکلات یک ماهه و دو ماهه حل شدنی نیست اما به هر حال دولت باید برای شروع گامی بردارد تا مردم خوشحال شوند.
 
 

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: مرتضی فیض آبادی ׀ تاریخ: شنبه 23 شهريور 1392برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , feizabadi.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com