مرتضی فیض آبادی

مرتضی فیض آبادی

اخبار از همه جا

 

 
 
 
شاگردان علی دایی عصر دیروز (شنبه) در دیداری دوستانه مقابل فولاد یزد به نتیجه تساوی رضایت دادند.
 

 

 تیم فوتبال پرسپولیس کمتر از 24 ساعت پس از دیدار مقابل استقلال از ساعت 17 دیروز (شنبه) در دیداری دوستانه در ورزشگاه درفشی‌فر به مصاف فولاد یزد رفت.


* 7 نفر از بازیکنانی که در دیدار روز گذشته به میدان رفته بودند، نیم ساعت به ریکاوری پرداختند و بازیکنان ذخیره در دیداری دوستانه به مصاف فولاد یزد رفتند. این دیدار دوستانه در نهایت به نتیجه تساوی یک بر یک انجامید.


دیدار دوستانه پرسپولیس و فولاد یزد در نیمه اول با تساوی بدون گل به اتمام رسید اما در نیمه دوم و در دقیقه 53 شاگردان مهدی دینورزاده موفق شدند دروازه پرسپولیس را باز کنند. البته این پایان کار نبود در اواخر بازی محمد عباس‌زاده روی ارسال محمدرضا خلعتبری با یک ضربه سر گل مساوی را به ثمر رساند.


*‌ 3 دروازه‌بان پرسپولیس (علیرضا حقیقی، رضا محمدی و امیر عابدزاده) زیر نظر بهزاد غلامپور به تمرین اختصاصی پرداختند و به صورت متناوب در بازی دوستانه به میدان رفتند.


* سید میثم حسینی،‌ سید جلال حسینی و نیلسون، بازیکنی بودند که با نفرات اصلی تمرین نکردند البته میثم حسینی نیم ساعت پس از شروع تمرین به درفشی‌فر آمد و چند دقیقه‌ای به ریکاوری پرداخت. 2 بازیکن دیگر در درفشی‌فر حضور داشتند اما در کنار دیگر بازیکنان تمرین نکردند و به وزنه زدن مشغول شدند.


* قاسم دهنوی در تمرین امروز حضور نداشت.


* حدود 20 هوادار تمرین امروز پرسپولیس را از نزدیک تماشا کردند.


* در حین بازی دوستانه چند بازیکن پرسپولیس مانند عالیشاه و عباس‌زاده دچار مصدومیت جزئی شدند که البته مشکل خاصی برای‌شان پیش نیامد.


* علی دایی از ساعت 17:30 در درفشی‌فر حضور پیدا کرد و عملکرد شاگردانش را زیر نظر گرفت.


* حمید علی‌عسگر که چند روز پیش در تمرین پرسپولیس دچار مصدومیت شده بود امروز هم با دستان بسته به درفشی‌فر آمد.  علی‌عسگر که از ناحیه بازو دچار آسیب‌دیدگی شده عکس محل آسیب دیدگی را نزد دکتر کیهانی برد تا او میزان مصدومیتش را مشخص کند.


*‌ مهرداد پولادی، هافبک مصدوم پرسپولیس امروز به کار با وزنه و تمرینات بدنسازی پرداخت تا خودش را برای حضور در تمرینات این تیم آماده کند.


*‌بین 2 نیمه دیدار دوستانه علی دایی شاگردانش را جمع و دقایقی با آنها صحبت کرد.


* محسن بنگر، مدافع پرسپولیس بعد از تمرین امروز از کادر فنی اجازه گرفت تا سفر یک روزه‌ای را به کیش داشته باشد. محسن بنگر از روز دوشنبه در تمرین پرسپولیس حضور پیدا می‌کند.


*‌ دقایق پایانی دیدار دوستانه پرسپولیس و فولاد یزد زیر نور برگزار شد.


*‌ بازیکنان پرسپولیس در نیمه دوم بازی دوستانه مقابل فولاد موقعیت‌های فراوانی داشتند که مهاجمان این تیم آنها را از دست دادند.


* محمدرضا خلعتبری در دیدار دوستانه امروز پرسپولیس 90 دقیقه بازی کرد.


* هواداران پرسپولیس در خصوص دربی روز جمعه و علت تساوی این مسابقه صحبت می‌کردند.


* بازیکنان تیم فولاد یزد بارها در طول این بازی دوستانه به عملکرد داور اعتراض داشتند.


* میلاد کمندانی، بازیکن جوان پرسپولیس که به بیرامار پرتغال پیوسته هنوز مشکل خروجی‌اش حل نشده و همچنان با سرخ‌پوشان تمرین می‌کند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: مرتضی فیض آبادی ׀ تاریخ: یک شنبه 17 شهريور 1392برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , feizabadi.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com