مرتضی فیض آبادی

مرتضی فیض آبادی

اخبار از همه جا

 

حواشي بازي استقلال و سورينت؛
ناراحتی هافبك استقلال از تعویضش، تشویق علی کریمی و حسرت پرسپوليسي ها
هافبک تیم فوتبال استقلال از تعویض خود در نیمه دوم دیدار این تیم مقابل راه‌آهن ابراز ناراحتی کرد.
 

 جدال تیم‌های استقلال و راه‌آهن در هفته ششم لیگ برتر در حالی با برتری 3 بر یک آبی‌پوشان به اتمام رسید که براساس اعلام گوینده ورزشگاه 10 هزار تماشاگر برای تماشای این بازی به ورزشگاه آمده بودند. بخشی از حواشی این بازی به شرح زیر است:


* پیش از آغاز بازی، فرزاد آشوبی، امین منوچهری و پیروز قربانی به سمت نیمکت استقلال رفتند. از این بین، پیروز قربانی پس از خوش و بش با امیر قلعه نويی، با فرهاد مجیدی رو در رو نشد و به سمت زمین برگشت. این 2 در گذشته با هم اختلافاتی داشتند.


* امیر قلعه نويی قبل از شروع بازي میکروفونی که جلوی نیمکت استقلال بود را برداشت و به محل دیگری منتقل کرد.


* هواداران استقلال شعارهایی علیه تیم پرسپولیس سر دادند که این شعارها پس از گل قاضی شدت گرفت.


* محمد قاضی پس از زدن گل وقتی با شعاری که هواداران استقلال به تازگی برای آنها ساخته اند به سمت شان رفت و لوگوی روی پیراهن آبی ها را بوسید.


* جواد نکونام و فرزاد آشوبی با استوک های قرمز رنگ متمایز از سایرین هستند.


* هواداران استقلال با شعارهای خود از کی روش خواستند دروازه بان استقلال را به تیم ملی دعوت کند.


* کارلوس کی روش که تماشاگر بازی استقلال مقابل سورینت بود در حوالی دقیقه 25 لحظاتی چرت زد. این صحنه توسط دوربین شبکه سه شکار شد.


* وحید طالب لو پس از گل استقلال، از مدافعان خود خواست خونسرد باشند و به بازی ادامه بدهند.


* قلعه نويی پس از اینکه در چند صحنه از عملکرد ترکی راضی نبود، در دقیقه 42 بشدت به تصمیمات او معترض شد و روی نیمکت نشست. سپس او از روی نیمکت بلند شد و به سمت داور چهارم و بهروان رفت و اعتراض خود را به گوش آنها نیز رساند.


* فردین عابدینی با شعار «فردین باتعصب» تشویق شد.


* هواداران تیم استقلال به تشویق علی کریمی پرداختند و علیه دایی شعار دادند. آنها همچنین شعارهایی را علیه سعید شیرینی سر دادند.


* پس از گل تیم راه‌آهن پژمان نوری به داور چهارم اعتراض کرد.


* درگیری‌های فرهاد مجیدی و پیروز قربانی در نیمه دوم جالب توجه بود.


* در دقیقه 69 بازی سیاوش اکبرپور پشت محوطه جریمه راه‌آهن سرنگون شد که امیر قلعه‌نویی با انتقاد از تصمیم محسن ترکی به داور چهارم گفت: این صحنه کارت نداشت؟


* پس از گل دوم استقلال هواداران این تیم شعار «یک افتخار تو آسیا، حسرت پرسپولیسی‌هاست» قهرمانی تیم محبوب‌شان در آسیا را به رخ پرسپولیسی‌ها کشیدند.


* در صحنه‌ای فرهاد مجیدی داخل محوطه جریمه راه‌آهن متوقف شد اما محسن ترکی به مجیدی به دلیل تمارض کارت زرد نشان داد این صحنه باعث اعتراض شدید امیر قلعه‌نویی به داور چهارم شد اما هواداران استقلال در یک اقدام جالب محسن ترکی را تشویق کردند! به نظر می‌رسد با توجه به کسر امتیاز از استقلال هواداران این تیم دیگر دوست ندارند مشابه اتفاق بازی با سپاهان اتفاق بیفتد.


* امیر قلعه‌نویی و علی فتح‌الله‌زاده در نیمه دوم به شدت از سوی هواداران استقلال تشویق شدند.


* پژمان نوری پس از آنکه در نیمه دوم تعویض شد با ناراحتی از زمین بیرون آمد و حتی از دست دادن با حمید بابازاده خودداری کرد.


* پس از گل سوم استقلال فرهاد مجیدی توپ را خیلی سریع در میانه زمین گذاشت تا بازی آغاز شود. او به گونه‌ای رفتار می‌کرد که انگار استقلال از رقیب خود عقب افتاده است.


* هواداران استقلال در پایان بازی با سردادن شعاری به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال کنایه زدند که حتی در صورت کسر امتیاز از آنها نیز قهرمان لیگ برتر خواهند شد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: مرتضی فیض آبادی ׀ تاریخ: دو شنبه 4 شهريور 1392برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , feizabadi.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com