مرتضی فیض آبادی

مرتضی فیض آبادی

اخبار از همه جا

 

دیدار تیم های پرسپولیس و ملوان با برتری سرخپوشان پایان یافت، صحبت های بازیکنان را در مورد این دیدار می خوانید.
 دیدار تیم های پرسپولیس و ملوان با برتری سرخپوشان پایان یافت، صحبت های بازیکنان را در مورد این دیدار می خوانید.

غلامرضا رضایی: خوشحالم که 3 امتیاز بازی را بدست آوردیم

بازیکن تیم پرسپولیس پس از پیروزی تیمش مقابل ملوان گفت: پس از 10 نفره شدن کارمان کمی سخت شد.

بازی خوبی بود و خوشحالم که 3 امتیاز بازی را بدست آوردیم و امیدوارم این روند ادامه داشته باشد تا دل هواداران را شاد کنیم.

بنگر: سه امتیاز این بازی از نان شب هم برایمان واجب‌تر بود

محسن بنگر بازیکن پرسپولیس در مورد پیروزی تیمش مقابل ملوان گفت: سه امتیاز این بازی از نان شب هم برایمان واجب‌تر بود.

وی در باره بازی جوانمردانه گفت: همه می‌دانند که چه زمانی باید توپ را بیرون بزنند و چه زمانی این کار را نکنند. نباید از بازی جوانمردانه سوء استفاده کرد. بهتر است اینقدر به این موضوع نپردازیم. فکر می‌کنم همه چیز تمام شده است و بهتر است منصف باشیم.

وی افزود: متوانستیم بازی را 4 بر صفر ببریم ولی متاسفانه توپ هایمان تبدیل به گل نمی شد.

رضا نورمحمدی: امشب خوشحالم چون هواداران خوشحال هستند

بازیکن پرسپولیس گفت: بازی خوبی بود و مهم موفقیت پرسپولیس است، امشب خوشحالم چون هواداران خوشحال هستند، خوشحالم که 3 امتیاز بازی را گرفتیم.

برد شیرینی را به دست آوردیم و من هم همچنان با قوت تمرین می‌کنم تا ببینم خدا چه می‌خواهد.

رافخایی: امروز در حد نام ملوان نبودیم/از 10 نفره شدن پرسپولیس استفاده نکردیم

بازیکن ملوان گفت: در بازی های گذشته عملکرد خوبی داشتیم ولی امشب در حد نام ملوان ظاهر نشدیم.

از 10 نفره شدن پرسپولیس استفاده نکردیم و فکر می‌کنم گل پرسپولیس در شرایطی به ثمر رسید که سیدصالحی در آفساید بود.

وی در مورد کفشگری و اخراج شدن وی خاطرنشان کرد: فکر نمیکنم کفشگری مرا از قصد زده باشد ولی در هر حال برخورد شدیدی بو د واخراج وی درست بود.

کفشگری: هدفم زدن بازیکن حریف نبود

بازیکن تیم پرسپولیس که در جریان دیدار مقابل ملوان اخراج شد در این باره اظهار داشت: قصد نداشتم بازیکن ملوان را بزنم، هدفم زدن توپ بود ولی بازیکن ملوان به سرعت خود را به توپ رساند و با وی برخورد کردم.

وی ادامه داد: سعی می کنم این اخراج را جبران کنم.

وی گفت: خدا را شکر که برنده شدیم اگرنه معلوم نبود چه بلایی سرم می‌آمد و خدا باید به من رحم می‌کرد./

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: مرتضی فیض آبادی ׀ تاریخ: شنبه 26 مرداد 1392برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , feizabadi.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com